miercuri, 1 august 2012

Îndemnul la NORMALITATE al doamnei Marilena Rotaru!


Dorim cu adevărat restaurarea monarhiei în România?
De aproape douăzeci și unu de ani fiecare respirație a mea este dedicată revenirii Regelui Mihai I pe tronul României și restaurării monarhiei în România, conform succesiunii stabilite de M.S.Regele Mihai. Chiar dacă unora le sună patetic, pentru mine este adevărul care mă ține încă aici, între hotarele României.
Când am fost concediată din TVR, în 1991, în regim Iliescu de către președintele de atunci al TVR, Răzvan Theodorescu, pentru delict de opinie și convingeri monarhiste, am plecat imediat la Versoix și am făcut primul din cele peste douăzeci de interviuri și documentare cu M.S. Regele Mihai și întreaga Familie Regală Română. Ajunsă în Elveția mi se promitea imediat azil politic. Am refuzat pentru ca aveam de adus acasă monarhia, și pentru că statura M.S. Regelui m-a determinat să cred că asta este calea.
Țin minte unele întrebări care mi se puneau atunci: Ce ai tu la chestia asta? Ai lucrat în TVR? Aha… Și multe altele de același fel. M-am întors, am acceptat cel mai mic salariu din TVR, după câștigarea procesului și am continuat să fac interviuri și filme cu Regele Mihai și Familia Regală. Până în 1997, februarie, când guvernul condus de Victor Ciorbea a recunoscut cetățenia Regelui Mihai, filmele mele erau proiectate în piețele Capitalei și în săli precum Muzeul Țăranului Român, Ateneul Român, Aula Universității.
După 1997 au putut fi difuzate și pe TVR. După 2008 nu am mai putut difuza filmele făcute între timp. Faceți vă rog, singuri, legăturile cu influențele de atunci asupra TVR. În 2010 am făcut la Ateneul Român, de 8 noiembrie, un spectacol închinat împlinirii a 65 de ani de la prima manifestație anticomunistă din România, de ziua onomastică a Regelui Mihai.


Ateneul era plin, dar mail-ul meu către președintele de atunci al TVR, Alexandru Lăzescu, prin care îi ceream o înregistrare în condiții profesionale, a rămas, până în ziua de azi, fără răspuns. În acel spectacol, domnul Crin Antonescu, președintele PNL, a avut discursul unui șef de partid responsabil în fața istoriei și mai ales, în fața istoriei prezente a României.
De mai bine de o săptămână sunt acuzată și atacată în cel mai abject mod pentru faptul că am îndemnat lumea să meargă la vot și mai ales, vină de neiertat, să voteze DA la referendum. Fac parte dintr-o organizație monarhistă care nu-și expune activitatea pe facebook. De câteva luni, câțiva tineri protestatari în Piața Universității pe gerurile cele mari ale iernii trecute, sub bannere pe care scria Restaurarea Monarhiei, ni s-au alăturat într-o acțiune mai concretă, și am întemeiat Alianța Națională pentru Restaurarea Monarhiei în România. Sunt câteva exemple de conștiințe ale acestui popor, din rândul generației de 30-35 de ani care, pe banii lor, merg în țară să ajute oameni aflați în mari nevoi. Nu cheamă nici o televiziune după ei, își fac datoria care le-a fost insuflată din familie, odată cu cei șapte ani de acasă. Sunt printre foarte puținii care au înțeles că a face parte dintr-un popor, dintr-o comunitate, ca și dintr-o familie, înseamnă să ai nu numai drepturi, dar mai ales, responsabilități.
Am hotărât să strângem, în clipa în care Familia Regală și o anume clasă politică va decide că este momentul potrivit, peste o mie de semnături pentru restaurarea monarhiei în România. Pe parcursul acestui timp, am avut convorbiri cu importanți oameni politici, și, mai ales, cu A.S.R. Principesa Moștenitoare Margareta a României, care a fost la Aubonne pentru a-i spune M.S. Regelui starea în care ne aflăm.
Din păcate, reacțiile monarhiștilor susținători ai lui Băsescu, cu argumentul că nimeni din clasa politică nu merită a fi votat, blochează tot demersul nostru, și-i dă apă la moară aceluiași Traian Băsescu. Ce putem să facem fără nici o clasă politică? Să ajungem sub o țară bananieră poate…
La ora actuală, omul care ne-ar putea ajuta să ne împlinim visul legitim, alături alți câțiva lideri liberali și creștini-democrați, este Crin Antonescu.


Discursul din 8 noiembrie 2010, ca și declarația de după alegerile locale („restaurarea monarhiei în România ține de un sacrificiu prezidențial”) și multe altele, confirmă acest lucru. Tocmai de asta, curg pe toate site-urile kilometri de injurii și acuze. Știu băieții de ce. Și mai ales, din partea celor care, poate cred sincer în restaurarea monarhiei în România. Crin Antonescu a spus exact ceea ce a făcut prin alianța USL: „ un contract politic corect.”
Așa cum se fac în toată lumea. Prin acest contract fiecare formațiune politică își păstrează și urmează propria doctrină. Nu și-a însușit PNL-ul doctrina PSD sau PC. Era un moment vital pentru acest contract politic, care, a suspendat diferențele pentru un interes național. Interesul național era să scăpăm de Traian Băsescu. Fără asta rămâneam cu injuriile pe care Traian Băsescu n-a contenit să le adreseze celui mai scump simbol al libertății și democrației noastre: Regele Mihai.
Cum am stat 22 de ani fără să manifestăm vreo altă grăbire decât teoretică, alta de cum aștepta Regele Nostru de la noi, ar trebui să mai avem, câteva luni, puțină răbdare, pentru ca omul prin care putem realiza restaurarea monarhiei în România să aibă îndreptățire legitimă, pentru a ne împlini corect și definitiv destinul. Cu Cerul și Pământul. Pentru că, am mai spus-o și o voi repeta cât voi mai trăi, Cerul este Coroana Română și Pământul este Regatul Român!
Așa să ne ajute Dumnezeu!
Trăiască Regele Mihai I al României!
Trăiască întreaga Familie Regală a României!
Marilena Rotaru

2 comentarii:

  1. Puteti afisa si datele de contact ale doamnei Rotaru, sau macar ale fundatiei mentionate in articol, pentru cei interesati sa intre in contact?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum se poate ajunge la d-na Marilena Rotaru si la asociatia dansei ? Un contact ceva ? Pentru ca este urgent, am idei si vreau sa ma implic.
    Madalin-Cristian Focsa

    RăspundețiȘtergere